Dizajn i izrada web stranica, internet marketing, multimedija, priprema za tisak



Sadržaj rubrike
CMS i web dizajn
Prilikom izrade web stranica koristimo CMS (Content Management System) ili sustav za upravljanje sadržajem, jer tako:

♦ možete sami održavati web stranice
♦ kad god poželite, možete na svoje web stranice dodati nove tekstove, obavijesti, novitete, akcije, zanimljive ankete...
♦ sve možete ukrasiti prikladnim fotografijama, multimedijskim sadržajem i flash animacijama.
♦ možete predstaviti svoje proizvode slikom, tekstom i zvukom.
♦ s nekoliko jednostavnih klikova, možete ukloniti sadržaj koji više nije aktualan i dati svojim web stranicama život, dinamiku i vjerodostojnost.
SEO web stranice
SEO (Search Engine Optimization) ili web stranice optimizirane za tražilice, jednostavno morate imati. Ako waše web stranice nisu izrađene tako da budu lako indeksirane, svi kasniji napori u optimizaciji će biti uzaludni.
seo

Ako su vaše web stranice dobro pozicionirane za određene pojmove, imat ćete posjetitelje i kupce.
Akcija 2+1
image

U želji da pomognemo neprofitnim udrugama da dođu do kvalitetnih web stranica, pokrenuli smo akciju 2+1. Preporučite nam ili pomozite da ugovorimo izradu dviju plaćenih web stranica, a mi ćemo za uzvrat izraditi jednu besplatnu stranicu neprofitnoj udruzi ili organizaciji, po vašem izboru.
Pokorite Internet
Pokorite Internet - LOKALNO
Kako možete iskoristiti Internet za unaprjeđenje svog lokalnog biznisa?

♦ Izgraditi povjerenje kod potencijalnih klijenata
♦ Povećati bazu svojih klijenata
♦ Ojačati lojalnost svojih kupaca
♦ Preskočiti konkurenciju
♦ Izgraditi imidž “najboljeg u poslu”
♦ Proširiti doseg svojih usluga
♦ Dodati nove izvore prihoda

Trenutno posjetitelja: 5
AZ Promo › internet_marketing › branding-i-marketing

Branding i marketing

Riječi koje se nalaza ispod vašeg loga - jesu li vaš slogan, medijski natpis ili brand? I što mislite o vašem logu - je li to logo, znak, brand ili bug? Pravi izbor može potaknuti željenu akciju, dok pogrešna riječ može ostaviti vašu klijentelu neodlučnu. Možda se najveća zabuna nazire unutar dva pojma - branding i marketing.

Watermark image


Često i naizmjenično koristimo te pojmove da se mnogi možda pitaju postoji li razlika između brandiranja i marketinga? I ako je tako, je li to stvarno važno? Ukratko, da. Većina poslovnih ljudi i onih koji su uključeni na bilo koji način, ujedno su i graditelji branda i trgovci. Stoga moramo bolje razumjeti ove dvije velike kategorije te kako funkcioniraju zajedno kako bi učinile naš posao učinkovitijim.

Pogledajmo pobliže kako definirati i primijeniti ova dva često korištena (ponekad pogrešno) termina.

Branding

"Vaš brand nije ono što prodajete ili činite. To je ono što vjerujete."

Svi smo mi stvaratelji branda. Bez obzira na opis vašeg radnog mjesta, ako ste u kontaktu s klijentima ili sudjelujte u bilo kojem dijelu promicanja, razvoja ili isporuke proizvoda i usluga vaše organizacije, vi stvarate ​​brand.

Vaš brand je puno više od bilo kojeg određenog dijela vaše tvrtke. To je više nego bilo koja pojedinačna isporuka ili usluga. To je sveobuhvatna strategija koja gradi vašu tvrtku. To je složen skup vjerovanja koji vas definira, tko ste zapravo u vašoj zajednici.

Nakon što su ta uvjerenja artikulirana i shvaćena unutar tvrtke, vrijeme je da se vaš brand prenese masama. To se postiže drugim pojmom...

Marketing
"Ukupne aktivnosti u koje je uključen prijenos robe ili usluge od proizvođača, davatelja usluga ili prodavatelja do kupca ili potrošača, uključujući oglašavanje, prijevoz, skladištenje i prodaju."

Većina nas zapravo radi u odjelu marketinga. To je zato što čin marketinga uključuje sve aktivnosti stavljanja naših proizvoda i usluga na tržište.

Marketing je dodatno raspršen novim paketom digitalnih marketinških alata koji su na raspolaganju, a sve ove marketinške aktivnosti mogli bismo nazvati pojmom "taktika izgradnje branda".

Brand strategija i marketing taktika

Dok strategija obuhvaća naše dugoročne napore izgradnje branda, mi koristimo praksu marketinga za prenošenje naših uvjerenja masama. Znači li to da nikad ne bismo trebali nešto nazvati marketinškom strategijom? Naravno da ne. Naša brand strategija je dugoročnija od naših godišnjih marketinških programa i njihovih pratećih taktika.

Naše brandiranje određuje tko smo, a naš marketing definira ono što radimo i za koga. Prvo smo izgradili naš brand, a potom ćemo izvršiti marketing koji će našim robnim markama dati život.

Strategija je svakako važnija od pojedinačnih taktika, jer često možemo vidjeti da tvrtkama bez strategije marketing ne funkcionira. Strategija odražava "što" ćete činiti kako biste postigli poslovni cilj, a taktika "kako" ćete strategiji udahnuti život.