Dizajn i izrada web stranica, internet marketing, multimedija, priprema za tisak



Sadržaj rubrike
CMS i web dizajn
Prilikom izrade web stranica koristimo CMS (Content Management System) ili sustav za upravljanje sadržajem, jer tako:

♦ možete sami održavati web stranice
♦ kad god poželite, možete na svoje web stranice dodati nove tekstove, obavijesti, novitete, akcije, zanimljive ankete...
♦ sve možete ukrasiti prikladnim fotografijama, multimedijskim sadržajem i flash animacijama.
♦ možete predstaviti svoje proizvode slikom, tekstom i zvukom.
♦ s nekoliko jednostavnih klikova, možete ukloniti sadržaj koji više nije aktualan i dati svojim web stranicama život, dinamiku i vjerodostojnost.
SEO web stranice
SEO (Search Engine Optimization) ili web stranice optimizirane za tražilice, jednostavno morate imati. Ako waše web stranice nisu izrađene tako da budu lako indeksirane, svi kasniji napori u optimizaciji će biti uzaludni.
seo

Ako su vaše web stranice dobro pozicionirane za određene pojmove, imat ćete posjetitelje i kupce.
Akcija 2+1
image

U želji da pomognemo neprofitnim udrugama da dođu do kvalitetnih web stranica, pokrenuli smo akciju 2+1. Preporučite nam ili pomozite da ugovorimo izradu dviju plaćenih web stranica, a mi ćemo za uzvrat izraditi jednu besplatnu stranicu neprofitnoj udruzi ili organizaciji, po vašem izboru.
Pokorite Internet
Pokorite Internet - LOKALNO
Kako možete iskoristiti Internet za unaprjeđenje svog lokalnog biznisa?

♦ Izgraditi povjerenje kod potencijalnih klijenata
♦ Povećati bazu svojih klijenata
♦ Ojačati lojalnost svojih kupaca
♦ Preskočiti konkurenciju
♦ Izgraditi imidž “najboljeg u poslu”
♦ Proširiti doseg svojih usluga
♦ Dodati nove izvore prihoda

Trenutno posjetitelja: 8
AZ Promo › internet_marketing › deset_bitnih_stvari_za_uspjeh_u_placenom_oglashavanju_ppc

Deset bitnih stvari za uspjeh u plaćenom oglašavanju (PPC)

Plaćeno oglašavanje naizgled može izgledati jednostavno. Mnogi vlasnici malih tvrtki i obrtnici se odlučuju na PPC. Nažalost, većina nije dovoljno educirana da bi znala što i kako treba napraviti pa potroše više novaca i vremena nego što treba, a s malo ili nikakvim rezultatima. Tada zaključuju da PPC marketing ne funkcionira, da to nije za njih, da mogu bez toga…

Istina je posve drugačija – PPC je odlična stvar za vaš biznis!

Pay Per Click (oglašavanje plaćanjem klikova) odlično funkcionira i može biti jedno od najboljih, najbržih i najefektivnijih načina za promociju/prodaju putem vaše mrežne stranice. Naravno da postoje i druge, konvencionalne metode oglašavanja, ali niti jedna Vam neće donijeti tako brze i tako dobre rezultate kao PPC.

Pogledajmo kojih je to 10 stvari ključnih za uspješno oglašavanje putem klikova.

Watermark image


1. Proanalizirajte tržište

To je vrlo jasan i logičan preduvjet, ali ljudi često koriste PPC, a da pri tom nisu analizirali tržište. Možda znate nešto o svom offline tržištu, možda znate sve o njemu, ali to ne znači da znate i najosnovnije o Internet tržištu, gdje vladaju drugačija pravila. Dakle, obavezno proanalizirajte tržište, sami ili platite nekome jer će vam se to višestruko isplatiti.

2. Saznajte koja je Vaša ciljana klijentela

Mnogi to ne čine ili čine površno. Napravite tri profila u koja ćete klasificirati Vaše potencijalne kupce i pratite njihovo ponašanje. Još jedna metoda koja je početnicima komplicirana i gdje se preporučuje pomoć profesionalaca.

3. Definirajte što želite da Vaš posjetitelj radi kada dođe na stranicu:

- zove Vas kako biste dogovarali posao,
- šalje e-poruku s informacijama o sebi,
- nudite mu tipku "Kupi sada“ na stranici na kojoj je opis proizvoda,
- nudite mu članstvo,
- nudite mu upis u mailing listu kako bi primao Vaše poruke (newsletter)
- nudite mu mogućnost skidanja određenih materijala.

Što ste jasniji u tom pogledu to bolje jer posjetitelji vole jasne i definirane upute, gotovo "naredbe“ što trebaju činiti. Ako im ne date određene dobrobiti, dobre mogućnosti koje će ih zadržati na stranici, vrlo brzo će otići s nje, a povratak je na takvu stranicu nemoguć jer je posjetitelj memorirao da na njoj nema ništa za njega ili je nešto nejasno…

4. Istražite kako gledaju na Vas ili Vaš proizvod, tj. saznajte namjeru Vašega potencijalnoga kupca

Ovo i nije tako uobičajeno. Samo vrhunske (čitaj dobro plaćene) osobe koje se bave Internet marketingom znaju da ključne riječi imaju različita značenja. Primjerice, ako netko upiše u Google "tenisice“, vrlo je vjerojatno da želi napraviti širu pretragu o više vrsta tenisica ili saznati nešto općenito o tenisicama. Ako utipka "usporedbe tenisica“, tada je već vrlo vjerojatno da ih želi kupiti i stoga uspoređuje cijenu, kvalitetu, izgled… i kada nađe što traži, siguran je kupac.

5. Krenite s malim – nastavite s velikim

To znači da je bolje naći najprikladnije ključne riječi ili fraze za Vaš posao i krenuti s malom grupom. To će Vam biti određeni test i manji izdatak.

Kasnije, kada vidite što funkcionira, a što ne, možete dodati druge ključne riječi.

6. Napravite testiranje (split-test) vaših stranica

Nevjerojatno je kako malo ljudi koristi tu mogućnost AdWordsa na Googlu. Tim testiranjem možete dobiti više različitih varijanti prikazivanja sadržaja Vaše stranice, a s ciljem postizanja što veće konverzije, dakle, što veći broj kupaca od ukupnog broja posjetitelja Vaše stranice.

Možete testirati različite naslove, možete provjeriti funkcioniraju li narudžbe bolje na naslovnici ili na zasebnoj stranici itd.

7. Koristite prihvatnu stranicu (landing page)

Takve su stranice vrlo moćan alat kada se pravilno koriste. Omogućuju Vam potpunu kontrolu kupaca.

Mogu biti referentne i transakcijske. Referentne pružaju informacije posjetitelju i vode do stranica na kojima ćete im dati "konačnu ponudu“. Transakcijske omogućuju posjetitelju da odmah napravi kupnju ili omogućuju popunjavanje određenih obrazaca potrebnih za daljnju kupnju.

8. Sve pratite

Koristite sve ponuđene metode koje imate na raspolaganju za analiziranje (Google Analytics) ili potražite pomoć stručnjaka.

9. Provjeravajte statistiku

Koristite hostove koji Vam nude kontrolnu ploču s dostupnom statistikom i pratite posjećenost, ključne riječi i sve drugo važno za Vašu online kampanju. U početku provjeravajte svakodnevno, a kada se pojave rezultati, tada barem jednom tjedno.

10. Učite dosljedno i konstantno

Učite iz vlastitog uspjeha i grešaka, ali i Vaše konkurencije.

Nadam se da će Vam ovih deset općih pravila pri oglašavanju plaćanjem klikova koristiti. Postoji još puno toga važnog, kao što su dnevno raspoloživa sredstva, istraživanje konkurencije itd., ali ovih osnovnih deset pravila pomoći će Vam da Vaš online posao krene.

Još nešto – krenete li sami ili angažirate nekoga za PPC kampanju, ovih deset pravila uvijek vrijede te ih koristite za uspješno online poslovanje.