Dizajn i izrada web stranica, internet marketing, multimedija, priprema za tisak



Sadržaj rubrike
CMS i web dizajn
Prilikom izrade web stranica koristimo CMS (Content Management System) ili sustav za upravljanje sadržajem, jer tako:

♦ možete sami održavati web stranice
♦ kad god poželite, možete na svoje web stranice dodati nove tekstove, obavijesti, novitete, akcije, zanimljive ankete...
♦ sve možete ukrasiti prikladnim fotografijama, multimedijskim sadržajem i flash animacijama.
♦ možete predstaviti svoje proizvode slikom, tekstom i zvukom.
♦ s nekoliko jednostavnih klikova, možete ukloniti sadržaj koji više nije aktualan i dati svojim web stranicama život, dinamiku i vjerodostojnost.
SEO web stranice
SEO (Search Engine Optimization) ili web stranice optimizirane za tražilice, jednostavno morate imati. Ako waše web stranice nisu izrađene tako da budu lako indeksirane, svi kasniji napori u optimizaciji će biti uzaludni.
seo

Ako su vaše web stranice dobro pozicionirane za određene pojmove, imat ćete posjetitelje i kupce.
Akcija 2+1
image

U želji da pomognemo neprofitnim udrugama da dođu do kvalitetnih web stranica, pokrenuli smo akciju 2+1. Preporučite nam ili pomozite da ugovorimo izradu dviju plaćenih web stranica, a mi ćemo za uzvrat izraditi jednu besplatnu stranicu neprofitnoj udruzi ili organizaciji, po vašem izboru.
Pokorite Internet
Pokorite Internet - LOKALNO
Kako možete iskoristiti Internet za unaprjeđenje svog lokalnog biznisa?

♦ Izgraditi povjerenje kod potencijalnih klijenata
♦ Povećati bazu svojih klijenata
♦ Ojačati lojalnost svojih kupaca
♦ Preskočiti konkurenciju
♦ Izgraditi imidž “najboljeg u poslu”
♦ Proširiti doseg svojih usluga
♦ Dodati nove izvore prihoda

Trenutno posjetitelja: 5
AZ Promo › internet_marketing › zashto_je_seo_potreban_kako_funkcionira_i_shto_tochno_treba_uchiniti

Zašto je SEO potreban, kako funkcionira i što točno treba učiniti?

Pokušat ću to objasniti vrlo jednostavnim i lako razumljivom jezikom, tako da SEO strategija koju koristite bude ispravna te da vam pomaže u izgradnji mrežne stranice i dobivanju više klijenata.

Watermark image


Kao prvo, što je Optimizacija za tražilice (SEO)?

Jednostavno rečeno, SEO je proces optimizacije vaše mrežne stranice poboljšanjem internih (stvari iza scene) i vanjskih postavki (web sadržaj, stranice, slike, itd.) kako bi se povećao promet na vašim stranicama iz tražilica poput Googlea.

Zašto moja web stranica treba SEO?

Velike komercijalne tražilice - Google, Bing, AOL i Yahoo ostvaruju puno web prometa. Ako se vaša web lokacija ne može lako pronaći pomoću tražilica ili vaš sadržaj tražilice ne mogu staviti u svoje baze podataka, nećete se pojaviti u rezultatima pretrage za određene ključne riječi s kojima želite biti povezani. Kao rezultat toga, manje će ljudi posjetiti vašu stranicu, iako žele imati ono što nudite.

Kako SEO funkcionira?

Upiti za pretraživanje, odnosno riječi koje korisnici upisuju u okvir za pretraživanje, koje sadrže pojmove i izraze, a najbolje odgovaraju onome što prezentirate na stranici, nose ogromne vrijednosti. Ove "ključne riječi" diktiraju koje web stranice tražilice smatraju dostojnima pojavljivanja u rezultatima. Tražilice imaju četiri glavne funkcije - pretraživati, graditi indeks ili listu, određivati relevantnost i rangirati te pokazati rezultat. Tražilice vrše pretraživanje i indeksiranje zilijuna dokumenata, stranica, slika, novosti, videa i medija na Internetu te kroz popise relevantnih web lokacija/stranica daju odgovore na upite pretraživanja korisnika.

Što treba učiniti za SEO?

Sada dolazi ono što se zove APS za SEO.

A - arhitektura

Arhitektura vaše stranice je ključna za SEO uspjeh. Ne mislim pri tom na puno zabavnih widgeta i izbornika na vašim stranicama s šarenim dizajnom i cool izgledom. Vaša stranica treba imati pravi okvir - solidan dizajn i dobro primijenjenu arhitekturu (kao kuća) podržanu sadržajem i vezama unutar stranice.

Razmišljajte o stranici kao o kući u kojoj su sobe, stepenice i drugi unutrašnji dijelovi kuće, koji zahtijevaju čvrst temelj - podove, zidove, ožičenje, mehaniku, itd. Jednako je važna vanjska arhitektura kuće - krov, vrata, prozori, prilaz itd. Arhitektura je bitna i unutar i izvana.

P - povratni linkovi

Što više pojedinačnih stranica s drugih mjesta upućuje na vašu mrežnu stranicu, imat ćete više "povratnih linkova" i tražilice će ju bolje pozicionirati. Tako se preporučuje i podržava vaša web stranica.

Jedan od najboljih načina da dobijete povratne linkove je prijava vaših članaka u web kataloge. Kao rezultat toga, tražilice će "slušati" njihove preporuke na temelju članaka dostavljenih na njihovim stranicama i dati poveznicu natrag na vašu stranicu i sadržaj. (Savjet - uvijek na kraju članka pozovite korisnika da posjeti vašu stranicu.)

S - sadržaj

Svaka stranica neće stvarno biti optimizirana ako ne pruža dobar sadržaj. Sadržaj mora biti "bogat" ključnim riječima za pojmove pretraživanja koje želite da se pojave i mora biti iznimno relevantan i vrijedan za posjetitelje.

Na primjer, ako je vaša web stranica o "skijanju", koje se spominje u URL-u, imenu naslovnice i imenima stranica, a vi pišete o "podvodnoj košarci" i ništa o skijanju, ljudi će doći na vašu stranicu i odmah otići. To govori tražilicama da vaša web stranica ne daje koristan sadržaj ili podatke relevantne za ono što prikazuje. Morate osigurati sadržajnost i visoko vrijedne informacije koristeći primjeren i autentičan sadržaj.

Slijedite APS za SEO. Tako ćete poboljšati poziciju vaše stranice u tražilicama i kao rezultat poboljšat ćete svoj internet marketing, povećat ćete svoju listu i dobiti više klijenata.