Dizajn i izrada web stranica, internet marketing, multimedija, priprema za tisak



Sadržaj rubrike
CMS i web dizajn
Prilikom izrade web stranica koristimo CMS (Content Management System) ili sustav za upravljanje sadržajem, jer tako:

♦ možete sami održavati web stranice
♦ kad god poželite, možete na svoje web stranice dodati nove tekstove, obavijesti, novitete, akcije, zanimljive ankete...
♦ sve možete ukrasiti prikladnim fotografijama, multimedijskim sadržajem i flash animacijama.
♦ možete predstaviti svoje proizvode slikom, tekstom i zvukom.
♦ s nekoliko jednostavnih klikova, možete ukloniti sadržaj koji više nije aktualan i dati svojim web stranicama život, dinamiku i vjerodostojnost.
SEO web stranice
SEO (Search Engine Optimization) ili web stranice optimizirane za tražilice, jednostavno morate imati. Ako waše web stranice nisu izrađene tako da budu lako indeksirane, svi kasniji napori u optimizaciji će biti uzaludni.
seo

Ako su vaše web stranice dobro pozicionirane za određene pojmove, imat ćete posjetitelje i kupce.
Akcija 2+1
image

U želji da pomognemo neprofitnim udrugama da dođu do kvalitetnih web stranica, pokrenuli smo akciju 2+1. Preporučite nam ili pomozite da ugovorimo izradu dviju plaćenih web stranica, a mi ćemo za uzvrat izraditi jednu besplatnu stranicu neprofitnoj udruzi ili organizaciji, po vašem izboru.
Pokorite Internet
Pokorite Internet - LOKALNO
Kako možete iskoristiti Internet za unaprjeđenje svog lokalnog biznisa?

♦ Izgraditi povjerenje kod potencijalnih klijenata
♦ Povećati bazu svojih klijenata
♦ Ojačati lojalnost svojih kupaca
♦ Preskočiti konkurenciju
♦ Izgraditi imidž “najboljeg u poslu”
♦ Proširiti doseg svojih usluga
♦ Dodati nove izvore prihoda

Trenutno posjetitelja: 4
AZ Promo › internet_marketing › znajte_da_uvijek_netko_chita_vashe_poruke_na_twitteru_ili_facebooku

Znajte da uvijek netko čita vaše poruke na Twitteru ili Facebooku

Kakvu sliku ostavljate na potencijalne klijente koji provjeravaju vaše poruke na društvenim stranicama kao što su Twitter i Facebook?

Watermark image


Primjer Marije Š.

„Ovo pišem u nadi da će pomoći drugima da ne naprave grešku koju sam ja napravila. Dakle, dobila sam priliku sklopiti posao za koji mogu reći da bi bio drugi po veličini i važnosti u mojoj karijeri. Razgovarala sam s klijentom i on je pristao ući u posao. Dogovarali smo cijenu i to mu je bilo u redu. Odlično. Nazvala sam ga poslije praznika da konkretiziramo stvar, kad mi je rekao da se predomislio. Za vrijeme praznika pogledao je moje poruke na Twitteru i sada smatra da ja nisam primjerena za ovaj posao. Naglasio je da mu je zasmetalo što sam ponekad napisala nešto slično kao „super, sada je vrijeme za vino“ kada bih završavala s poslom i odjavljivala se sa stranice.

Rekao mi je da ne želi raditi s nekim tko je sretan i slavi što završava s poslom ili s nekim tko ima problema s pićem. Pokušala sam mu objasniti da ja uopće ne pijem puno te da i mnogi koriste slične fraze, ali mi nije povjerovao. Osjećala sam se tako glupo i poniženo jer nisam razmišljala o tome da bi netko od mojih klijenata lako mogao pročitati poruke koje sam slala i tako steći pogrešnu sliku o mojim navikama pijenja ili nečeg drugog.“


Naš digitalni otisak

Nisam vam predstavio ovaj primjer da vidite da li je pametno reći ljudima da se opuštate uz čašicu poslije posla ili radite nešto drugo. Naravno da svatko ima potpunu slobodu napisati što želi i snositi zbog toga odgovornost ili steći dobrobit. Ovaj je primjer interesantan jer ukazuje na nešto što je važno znati: Sve više i više ljudi čita naše poruke na društvenim stranicama kako bi nas provjerili, tko smo, kakve su nam navike itd., te nas tako provjeravaju prije nego što postanu naši klijenti ili kupci ili prije no što nas nekome preporuče.

Postoji primjer ismijavanja klijenata putem poruka na profilu. Nisu nikada imenovani, ali nazivani su budalama koje postavljaju glupa pitanja i to je bilo dovoljno da budu predmet ismijavanja. Naravno da su te poruke došle i do klijenata.

Jesu li takve poruke dozvoljene? Naravno da jesu.

Hoću li kao klijent preporučiti nekom drugom takvu tvrtku znajući da bi mogli doživjeti neugodnosti? Nema šanse!

Jeste li ikada istraživali nečije aktivnosti na društvenim medijima prije nego što ste ga zaposlili ili preporučili? Mislite li da je dobro za poduzetnike da razmišljaju o utjecaju onoga što otvoreno dijele na društvenim mrežama? Možda mislite da je bolje samo napisati što god želite pa što bude? Ostavite svoj komentar i iskustvo glede toga.