Dizajn i izrada web stranica, internet marketing, multimedija, priprema za tisak

SEO optimizacija
Ako ste izradu web stranica naručili kod nas, onda su vaše stranice već optimizirane za tražilice. Ako niste imali tu sreću, možemo vam ponuditi optimiziranje vaših postojećih stranica uz minimalnu izmjenu dizajna. Također, vam možemo ponuditi kontinuirano praćenje i sugerirati korekcije koje će dovesti vaše web stranice na što bolju poziciju. Kontaktirajte nas radi dogovora.seo optimizacija

razmjena linkova
Ako želite dobro pozicionirati svoje internet stranice, morate osigurati što više kvalitetnih linkova koji upućuju na vaše stranice. To možete postići razmjenom linkova sa stranicama koje imaju relevantan sadržaj i koje imaju dobar page-rank. Obzirom da to nije lako postići, odlučili smo vam pomoći tako što ćemo vam sa svojih stranica dati kvalitetan i relevantan link. Web stranice za tu namjenu su u pripremi i uskoro će vam biti na raspolaganju.razmjena linkova

prijava na tražilice
Kad imate optimizirane web stranice i kad ste sakupili raspoloživi broj linkova, vrijeme je da svoje stranice prijavite na tražilice i važne direktorije. Nemojte nasjedati onima koji vam nude prijavu na tisuće tražilica. To je potpuno beskorisno. Postoji svega nekoliko tražilica i direktorija na koje se vrijedi prijaviti, ali prijava mora biti odrađena ručno i kvalitetno. Ako niste sigurni da znate kako se i gdje prijaviti, prepustite nama taj važan korak u promociji svojih web stranica.submission

oglašavanje
Nekad je potrebno i više mjeseci dok web stranice ne dostignu svoj pravi položaj. U međuvremenu možete koristiti plaćene metode oglašavanja. Najpoznatiji je zakup prikaza vašeg bannera na dobro posjećenim stranicama, kao i najpopularniji pay per click. Ako se ove metode nepravilno primjenjuju, može se lako dogoditi da potrošite puno novaca,oglašavanje a da ne dobijete željeni rezultat. Posavjetujte se sa stručnjacima u planiranju strategije plaćenog oglašavanja.



Sadržaj rubrike
CMS i web dizajn
Prilikom izrade web stranica koristimo CMS (Content Management System) ili sustav za upravljanje sadržajem, jer tako:

♦ možete sami održavati web stranice
♦ kad god poželite, možete na svoje web stranice dodati nove tekstove, obavijesti, novitete, akcije, zanimljive ankete...
♦ sve možete ukrasiti prikladnim fotografijama, multimedijskim sadržajem i flash animacijama.
♦ možete predstaviti svoje proizvode slikom, tekstom i zvukom.
♦ s nekoliko jednostavnih klikova, možete ukloniti sadržaj koji više nije aktualan i dati svojim web stranicama život, dinamiku i vjerodostojnost.
SEO web stranice
SEO (Search Engine Optimization) ili web stranice optimizirane za tražilice, jednostavno morate imati. Ako waše web stranice nisu izrađene tako da budu lako indeksirane, svi kasniji napori u optimizaciji će biti uzaludni.
seo

Ako su vaše web stranice dobro pozicionirane za određene pojmove, imat ćete posjetitelje i kupce.
Akcija 2+1
image

U želji da pomognemo neprofitnim udrugama da dođu do kvalitetnih web stranica, pokrenuli smo akciju 2+1. Preporučite nam ili pomozite da ugovorimo izradu dviju plaćenih web stranica, a mi ćemo za uzvrat izraditi jednu besplatnu stranicu neprofitnoj udruzi ili organizaciji, po vašem izboru.
Pokorite Internet
Pokorite Internet - LOKALNO
Kako možete iskoristiti Internet za unaprjeđenje svog lokalnog biznisa?

♦ Izgraditi povjerenje kod potencijalnih klijenata
♦ Povećati bazu svojih klijenata
♦ Ojačati lojalnost svojih kupaca
♦ Preskočiti konkurenciju
♦ Izgraditi imidž “najboljeg u poslu”
♦ Proširiti doseg svojih usluga
♦ Dodati nove izvore prihoda

Trenutno posjetitelja: 5

Promocija web stranica

Nakon same izrade web stranica, počinje veliki posao oko njihove promocije, odnosno, objavljivanja svijetu o postojanju vaših web stranica. Web tražilice u tome imaju jako važnu ulogu.

Nadam se da su vaše stranice prijateljski raspoložene za tražilice i da je moguća njihova optimizacija.

Watermark image


Ako nisu, dozvolite nam da ih analiziramo i predložimo najoptimalnije rješenje. Ponekad su dovoljni vrlo mali zahvati, a nekad treba izraditi potpuno nove web stranice. U svakom slučaju, konačnu odluku prepuštamo vama.




Branding i marketing

Riječi koje se nalaza ispod vašeg loga - jesu li vaš slogan, medijski natpis ili brand? I što mislite o vašem logu - je li to logo, znak, brand ili bug? Pravi izbor može potaknuti željenu akciju, dok pogrešna riječ može ostaviti vašu klijentelu neodlučnu. Možda se najveća zabuna nazire unutar dva pojma - branding i marketing.

Watermark image


Često i naizmjenično koristimo te pojmove da se mnogi možda pitaju postoji li razlika između brandiranja i marketinga? I ako je tako, je li to stvarno važno? Ukratko, da. Većina poslovnih ljudi i onih koji su uključeni na bilo koji način, ujedno su i graditelji branda i trgovci. Stoga moramo bolje razumjeti ove dvije velike kategorije te kako funkcioniraju zajedno kako bi učinile naš posao učinkovitijim.

Pogledajmo pobliže kako definirati i primijeniti ova dva često korištena (ponekad pogrešno) termina.

Branding

"Vaš brand nije ono što prodajete ili činite. To je ono što vjerujete."

Svi smo mi stvaratelji branda. Bez obzira na opis vašeg radnog mjesta, ako ste u kontaktu s klijentima ili sudjelujte u bilo kojem dijelu promicanja, razvoja ili isporuke proizvoda i usluga vaše organizacije, vi stvarate ​​brand.

Vaš brand je puno više od bilo kojeg određenog dijela vaše tvrtke. To je više nego bilo koja pojedinačna isporuka ili usluga. To je sveobuhvatna strategija koja gradi vašu tvrtku. To je složen skup vjerovanja koji vas definira, tko ste zapravo u vašoj zajednici.

Nakon što su ta uvjerenja artikulirana i shvaćena unutar tvrtke, vrijeme je da se vaš brand prenese masama. To se postiže drugim pojmom...

Marketing
"Ukupne aktivnosti u koje je uključen prijenos robe ili usluge od proizvođača, davatelja usluga ili prodavatelja do kupca ili potrošača, uključujući oglašavanje, prijevoz, skladištenje i prodaju."

Većina nas zapravo radi u odjelu marketinga. To je zato što čin marketinga uključuje sve aktivnosti stavljanja naših proizvoda i usluga na tržište.

Marketing je dodatno raspršen novim paketom digitalnih marketinških alata koji su na raspolaganju, a sve ove marketinške aktivnosti mogli bismo nazvati pojmom "taktika izgradnje branda".

Brand strategija i marketing taktika

Dok strategija obuhvaća naše dugoročne napore izgradnje branda, mi koristimo praksu marketinga za prenošenje naših uvjerenja masama. Znači li to da nikad ne bismo trebali nešto nazvati marketinškom strategijom? Naravno da ne. Naša brand strategija je dugoročnija od naših godišnjih marketinških programa i njihovih pratećih taktika.

Naše brandiranje određuje tko smo, a naš marketing definira ono što radimo i za koga. Prvo smo izgradili naš brand, a potom ćemo izvršiti marketing koji će našim robnim markama dati život.

Strategija je svakako važnija od pojedinačnih taktika, jer često možemo vidjeti da tvrtkama bez strategije marketing ne funkcionira. Strategija odražava "što" ćete činiti kako biste postigli poslovni cilj, a taktika "kako" ćete strategiji udahnuti život.




Znajte da uvijek netko čita vaše poruke na Twitteru ili Facebooku

Kakvu sliku ostavljate na potencijalne klijente koji provjeravaju vaše poruke na društvenim stranicama kao što su Twitter i Facebook?

Watermark image


Primjer Marije Š.

„Ovo pišem u nadi da će pomoći drugima da ne naprave grešku koju sam ja napravila. Dakle, dobila sam priliku sklopiti posao za koji mogu reći da bi bio drugi po veličini i važnosti u mojoj karijeri. Razgovarala sam s klijentom i on je pristao ući u posao. Dogovarali smo cijenu i to mu je bilo u redu. Odlično. Nazvala sam ga poslije praznika da konkretiziramo stvar, kad mi je rekao da se predomislio. Za vrijeme praznika pogledao je moje poruke na Twitteru i sada smatra da ja nisam primjerena za ovaj posao. Naglasio je da mu je zasmetalo što sam ponekad napisala nešto slično kao „super, sada je vrijeme za vino“ kada bih završavala s poslom i odjavljivala se sa stranice.

Rekao mi je da ne želi raditi s nekim tko je sretan i slavi što završava s poslom ili s nekim tko ima problema s pićem. Pokušala sam mu objasniti da ja uopće ne pijem puno te da i mnogi koriste slične fraze, ali mi nije povjerovao. Osjećala sam se tako glupo i poniženo jer nisam razmišljala o tome da bi netko od mojih klijenata lako mogao pročitati poruke koje sam slala i tako steći pogrešnu sliku o mojim navikama pijenja ili nečeg drugog.“


Naš digitalni otisak

Nisam vam predstavio ovaj primjer da vidite da li je pametno reći ljudima da se opuštate uz čašicu poslije posla ili radite nešto drugo. Naravno da svatko ima potpunu slobodu napisati što želi i snositi zbog toga odgovornost ili steći dobrobit. Ovaj je primjer interesantan jer ukazuje na nešto što je važno znati: Sve više i više ljudi čita naše poruke na društvenim stranicama kako bi nas provjerili, tko smo, kakve su nam navike itd., te nas tako provjeravaju prije nego što postanu naši klijenti ili kupci ili prije no što nas nekome preporuče.

Postoji primjer ismijavanja klijenata putem poruka na profilu. Nisu nikada imenovani, ali nazivani su budalama koje postavljaju glupa pitanja i to je bilo dovoljno da budu predmet ismijavanja. Naravno da su te poruke došle i do klijenata.

Jesu li takve poruke dozvoljene? Naravno da jesu.

Hoću li kao klijent preporučiti nekom drugom takvu tvrtku znajući da bi mogli doživjeti neugodnosti? Nema šanse!

Jeste li ikada istraživali nečije aktivnosti na društvenim medijima prije nego što ste ga zaposlili ili preporučili? Mislite li da je dobro za poduzetnike da razmišljaju o utjecaju onoga što otvoreno dijele na društvenim mrežama? Možda mislite da je bolje samo napisati što god želite pa što bude? Ostavite svoj komentar i iskustvo glede toga.




Zašto je SEO potreban, kako funkcionira i što točno treba učiniti?

Pokušat ću to objasniti vrlo jednostavnim i lako razumljivom jezikom, tako da SEO strategija koju koristite bude ispravna te da vam pomaže u izgradnji mrežne stranice i dobivanju više klijenata.

Watermark image


Kao prvo, što je Optimizacija za tražilice (SEO)?

Jednostavno rečeno, SEO je proces optimizacije vaše mrežne stranice poboljšanjem internih (stvari iza scene) i vanjskih postavki (web sadržaj, stranice, slike, itd.) kako bi se povećao promet na vašim stranicama iz tražilica poput Googlea.

Zašto moja web stranica treba SEO?

Velike komercijalne tražilice - Google, Bing, AOL i Yahoo ostvaruju puno web prometa. Ako se vaša web lokacija ne može lako pronaći pomoću tražilica ili vaš sadržaj tražilice ne mogu staviti u svoje baze podataka, nećete se pojaviti u rezultatima pretrage za određene ključne riječi s kojima želite biti povezani. Kao rezultat toga, manje će ljudi posjetiti vašu stranicu, iako žele imati ono što nudite.

Kako SEO funkcionira?

Upiti za pretraživanje, odnosno riječi koje korisnici upisuju u okvir za pretraživanje, koje sadrže pojmove i izraze, a najbolje odgovaraju onome što prezentirate na stranici, nose ogromne vrijednosti. Ove "ključne riječi" diktiraju koje web stranice tražilice smatraju dostojnima pojavljivanja u rezultatima. Tražilice imaju četiri glavne funkcije - pretraživati, graditi indeks ili listu, određivati relevantnost i rangirati te pokazati rezultat. Tražilice vrše pretraživanje i indeksiranje zilijuna dokumenata, stranica, slika, novosti, videa i medija na Internetu te kroz popise relevantnih web lokacija/stranica daju odgovore na upite pretraživanja korisnika.

Što treba učiniti za SEO?

Sada dolazi ono što se zove APS za SEO.

A - arhitektura

Arhitektura vaše stranice je ključna za SEO uspjeh. Ne mislim pri tom na puno zabavnih widgeta i izbornika na vašim stranicama s šarenim dizajnom i cool izgledom. Vaša stranica treba imati pravi okvir - solidan dizajn i dobro primijenjenu arhitekturu (kao kuća) podržanu sadržajem i vezama unutar stranice.

Razmišljajte o stranici kao o kući u kojoj su sobe, stepenice i drugi unutrašnji dijelovi kuće, koji zahtijevaju čvrst temelj - podove, zidove, ožičenje, mehaniku, itd. Jednako je važna vanjska arhitektura kuće - krov, vrata, prozori, prilaz itd. Arhitektura je bitna i unutar i izvana.

P - povratni linkovi

Što više pojedinačnih stranica s drugih mjesta upućuje na vašu mrežnu stranicu, imat ćete više "povratnih linkova" i tražilice će ju bolje pozicionirati. Tako se preporučuje i podržava vaša web stranica.

Jedan od najboljih načina da dobijete povratne linkove je prijava vaših članaka u web kataloge. Kao rezultat toga, tražilice će "slušati" njihove preporuke na temelju članaka dostavljenih na njihovim stranicama i dati poveznicu natrag na vašu stranicu i sadržaj. (Savjet - uvijek na kraju članka pozovite korisnika da posjeti vašu stranicu.)

S - sadržaj

Svaka stranica neće stvarno biti optimizirana ako ne pruža dobar sadržaj. Sadržaj mora biti "bogat" ključnim riječima za pojmove pretraživanja koje želite da se pojave i mora biti iznimno relevantan i vrijedan za posjetitelje.

Na primjer, ako je vaša web stranica o "skijanju", koje se spominje u URL-u, imenu naslovnice i imenima stranica, a vi pišete o "podvodnoj košarci" i ništa o skijanju, ljudi će doći na vašu stranicu i odmah otići. To govori tražilicama da vaša web stranica ne daje koristan sadržaj ili podatke relevantne za ono što prikazuje. Morate osigurati sadržajnost i visoko vrijedne informacije koristeći primjeren i autentičan sadržaj.

Slijedite APS za SEO. Tako ćete poboljšati poziciju vaše stranice u tražilicama i kao rezultat poboljšat ćete svoj internet marketing, povećat ćete svoju listu i dobiti više klijenata.




Pisanje tekstova za web stranicu ili copywriting

Dovođenje potencijalnih kupaca na stranicu samo je pola obavljena posla - sada ih treba uvjeriti da kupuju prezentirane proizvode. Ovdje nastupaju pisci uvjerljivih tekstova.

Watermark image


Napišite posjetiteljima zašto bi trebali kupiti Vaš proizvod ili koristiti Vašu uslugu. Tražilice vole sadržaj, ali biste prilikom pisanja trebali uključiti što više ključnih riječi važnih za Vaš proizvod, uslugu ili promociju. To uključuje i opisne stranice proizvoda, biografije, vijesti itd. Važno je zapamtiti da najvažniji tekst smjstite na vrhu, tj. unutar okvira koji je odmah vidljiv kada se web stranica otvori, bez pomicanja prozora na dolje.

Ukoliko Vam se to čini previše komplicirano, potražite pomoć stručnih osoba jer svaka kuna uložena u dobar web članak donosi dvije.




Deset bitnih stvari za uspjeh u plaćenom oglašavanju (PPC)

Plaćeno oglašavanje naizgled može izgledati jednostavno. Mnogi vlasnici malih tvrtki i obrtnici se odlučuju na PPC. Nažalost, većina nije dovoljno educirana da bi znala što i kako treba napraviti pa potroše više novaca i vremena nego što treba, a s malo ili nikakvim rezultatima. Tada zaključuju da PPC marketing ne funkcionira, da to nije za njih, da mogu bez toga…

Istina je posve drugačija – PPC je odlična stvar za vaš biznis!

Pay Per Click (oglašavanje plaćanjem klikova) odlično funkcionira i može biti jedno od najboljih, najbržih i najefektivnijih načina za promociju/prodaju putem vaše mrežne stranice. Naravno da postoje i druge, konvencionalne metode oglašavanja, ali niti jedna Vam neće donijeti tako brze i tako dobre rezultate kao PPC.

Pogledajmo kojih je to 10 stvari ključnih za uspješno oglašavanje putem klikova.

Watermark image


1. Proanalizirajte tržište

To je vrlo jasan i logičan preduvjet, ali ljudi često koriste PPC, a da pri tom nisu analizirali tržište. Možda znate nešto o svom offline tržištu, možda znate sve o njemu, ali to ne znači da znate i najosnovnije o Internet tržištu, gdje vladaju drugačija pravila. Dakle, obavezno proanalizirajte tržište, sami ili platite nekome jer će vam se to višestruko isplatiti.

2. Saznajte koja je Vaša ciljana klijentela

Mnogi to ne čine ili čine površno. Napravite tri profila u koja ćete klasificirati Vaše potencijalne kupce i pratite njihovo ponašanje. Još jedna metoda koja je početnicima komplicirana i gdje se preporučuje pomoć profesionalaca.

3. Definirajte što želite da Vaš posjetitelj radi kada dođe na stranicu:

- zove Vas kako biste dogovarali posao,
- šalje e-poruku s informacijama o sebi,
- nudite mu tipku "Kupi sada“ na stranici na kojoj je opis proizvoda,
- nudite mu članstvo,
- nudite mu upis u mailing listu kako bi primao Vaše poruke (newsletter)
- nudite mu mogućnost skidanja određenih materijala.

Što ste jasniji u tom pogledu to bolje jer posjetitelji vole jasne i definirane upute, gotovo "naredbe“ što trebaju činiti. Ako im ne date određene dobrobiti, dobre mogućnosti koje će ih zadržati na stranici, vrlo brzo će otići s nje, a povratak je na takvu stranicu nemoguć jer je posjetitelj memorirao da na njoj nema ništa za njega ili je nešto nejasno…

4. Istražite kako gledaju na Vas ili Vaš proizvod, tj. saznajte namjeru Vašega potencijalnoga kupca

Ovo i nije tako uobičajeno. Samo vrhunske (čitaj dobro plaćene) osobe koje se bave Internet marketingom znaju da ključne riječi imaju različita značenja. Primjerice, ako netko upiše u Google "tenisice“, vrlo je vjerojatno da želi napraviti širu pretragu o više vrsta tenisica ili saznati nešto općenito o tenisicama. Ako utipka "usporedbe tenisica“, tada je već vrlo vjerojatno da ih želi kupiti i stoga uspoređuje cijenu, kvalitetu, izgled… i kada nađe što traži, siguran je kupac.

5. Krenite s malim – nastavite s velikim

To znači da je bolje naći najprikladnije ključne riječi ili fraze za Vaš posao i krenuti s malom grupom. To će Vam biti određeni test i manji izdatak.

Kasnije, kada vidite što funkcionira, a što ne, možete dodati druge ključne riječi.

6. Napravite testiranje (split-test) vaših stranica

Nevjerojatno je kako malo ljudi koristi tu mogućnost AdWordsa na Googlu. Tim testiranjem možete dobiti više različitih varijanti prikazivanja sadržaja Vaše stranice, a s ciljem postizanja što veće konverzije, dakle, što veći broj kupaca od ukupnog broja posjetitelja Vaše stranice.

Možete testirati različite naslove, možete provjeriti funkcioniraju li narudžbe bolje na naslovnici ili na zasebnoj stranici itd.

7. Koristite prihvatnu stranicu (landing page)

Takve su stranice vrlo moćan alat kada se pravilno koriste. Omogućuju Vam potpunu kontrolu kupaca.

Mogu biti referentne i transakcijske. Referentne pružaju informacije posjetitelju i vode do stranica na kojima ćete im dati "konačnu ponudu“. Transakcijske omogućuju posjetitelju da odmah napravi kupnju ili omogućuju popunjavanje određenih obrazaca potrebnih za daljnju kupnju.

8. Sve pratite

Koristite sve ponuđene metode koje imate na raspolaganju za analiziranje (Google Analytics) ili potražite pomoć stručnjaka.

9. Provjeravajte statistiku

Koristite hostove koji Vam nude kontrolnu ploču s dostupnom statistikom i pratite posjećenost, ključne riječi i sve drugo važno za Vašu online kampanju. U početku provjeravajte svakodnevno, a kada se pojave rezultati, tada barem jednom tjedno.

10. Učite dosljedno i konstantno

Učite iz vlastitog uspjeha i grešaka, ali i Vaše konkurencije.

Nadam se da će Vam ovih deset općih pravila pri oglašavanju plaćanjem klikova koristiti. Postoji još puno toga važnog, kao što su dnevno raspoloživa sredstva, istraživanje konkurencije itd., ali ovih osnovnih deset pravila pomoći će Vam da Vaš online posao krene.

Još nešto – krenete li sami ili angažirate nekoga za PPC kampanju, ovih deset pravila uvijek vrijede te ih koristite za uspješno online poslovanje.




Nema ničeg mističnog u e-commercu

Koristite mogućnosti Interneta da bi unaprijedili svoj lokalni offline posao i istovremeno ga proširujete online i globalno, što je daleko isplativije. I to je e-commerce - efikasno korištenje Interneta za brži razvoj vlastitog biznisa.

Watermark image


image

(Beb) otklanja svu misteriju, osigurava vam potrebne alate i upute kako biste izgradili vlastiti profitabilni biznis za 21. stoljeće.

Skinite e-knjigu "Pokorite Internet - LOKALNO"
Adam Filić
www.IzradaInternetStranica.net




Affiliate programi

Stotine dolara mjesečno možete zaraditi na ovaj način, reklamirajući i usmjeravajući kupce na tuđe proizvode. Samo izaberite trgovce koji imaju online prodaju proizvoda koji su kompatibilni s vašim poslom. Ne morate proizvoditi, skladištiti, pakirati, otpremati, niti naplaćivati. Samo preusmjerite svog posjetitelja na partnerove web stranice i zaradite svoju proviziju.

Watermark image


image

Mnogi, na ovaj način zarađuju desetke tisuća dolara mjesečno. Ako su vaše web stranice na engleskom ili nekom drugom svjetskom jeziku, i vi možete očekivati jako dobre prihode iz raznih affiliate programa.

Skinite e-knjigu "Pokorite Internet - LOKALNO"
Adam Filić
www.IzradaInternetStranica.net




Mislite da je na Internetu prevelika konkurencija?

Uzmite u obzir 3 važne činjenice:

♦ Činjenica #1)
Internet je još uvijek mlad. Tek smo zagrebali njegovu površinu. Počnite odmah, prije nego što to uradi vaša konkurencija.

♦ Činjenica #2)
Vaša konkurencija na Internetu je slaba – većina poduzetničkih web stranica umire laganom smrću tihog očajnika kojeg nitko ne posjećuje.

♦ Činjenica #3)
Build-e-business (Beb) vam daje jedinstvenu i neponovljivu prednost – uštedite novac i vrijeme gradeći profitabilni e-business.

Watermark image


(Beb) vam daje sve informacije, strategije i alate potrebne za razvoj dobro posjećenih web stranica. Isključuje svu složenost tehnologije, dozvoljavajući vam da se usredotočite samo na izgradnju svog posla.

image

(Beb) vas opunomoćuje da zaposjednete određeno geografsko i tematsko područje. To znači da:

1. Imate svoje besplatne, ciljane i motivirane posjetitelje. Kako raste broj posjeta, tako rastu vaši prihodi.

2. Raspoređujete. Prihodi više ne dolaze samo od osnovnog posla. Posjećenost se može unovčiti na puno dodatnih načina.

3. Gradite vrijednost. Ne samo da imate trajno rastuću posjećenost, nego pomoću e-zina možete izgraditi veliku listu kupaca, kojima u bilo kojem trenutku možete nešto ponuditi - sezonsku rasprodaju, novi proizvod, nove usluge... ili im slati nove korisne informacije.

Skinite e-knjigu "Pokorite Internet - LOKALNO"
Adam Filić
www.IzradaInternetStranica.net




Relevantni linkovi

Svi znamo da dobra pozicija na SERP-u (Search Engine Result Page), ovisi o vanjskim linkovima koji upućuju na naše web stranice. Možda je manje poznato da nije svejedno kakve linkove imamo i s kojih stranica.

U praksi se pokazalo da je bolje imati svega nekoliko relevantnih linkova sa kvalitetnih web stranica, nego tisuće nesuvislih linkova. Osobno znam za neke sajtove koji imaju po nekoliko tisuća linkova sa stranica koje nemaju nikakve veze sa sadržajem njihovih stranica. Rezultat je taj, da se njihov page-rank nije nimalo povećao. S druge strane, postoje stranice koje imaju page-rank 4 ili 5 sa svega nekoliko kvalitetnih linkova.

Watermark image


Što je to kvalitetan link?



♦ Kvalitetan link dolazi sa stranica koje same imaju visoki page-rank te koje imaju isti ili sličan sadržaj kao vaše stranice
♦ Kvalitetan link je ugrađen kao dio cjelovitog teksta koji ima semantičku vezu s vašim stranicama
♦ Vidljivi dio linka mora biti ključna fraza od vašeg interesa
♦ Link ne smije biti blokiran za tražilice

Najbolje je da su ispunjeni svi navedeni uvjeti. Ako već radite razmjenu linkova s nekim stranicama, onda gledajte da dobijete kvalitetan link. Ponekad ne možete dobiti link sa stranica sličnog sadržaja jer se radi o vašoj konkurenciji. U tom slučaju, možete se poslužiti jednostavnim rješenjem. Napišite članak na blogu koji će povezati vašu djelatnost s djelatnosti stranica na kojima tražite link i u taj članak ugradite relevantni link na svoje stranice, ispunjavajući pri tom što više navedenih uvjeta.




Besplatna web promocija

Svoje web stranice možete promovirati na puno besplatnih načina. Ovo "besplatno" shvatite samo uvjetno, jer ništa nije potpuno besplatno.

URL adresu svojih web stranica istaknite gdje god možete: na vozilo, na reklame, na kape, majice, kalendare, koverte, račune ili bilo koje dokumente koje izdajete. Na kraju svakog e-maila koji šaljete, dodajte svoj URL. Sam internet pruža puno mogućnosti za besplatnu promidžbu web stranica.

Watermark image


News grupe i forumi su dobra mjesta za ostavljanje linkova na svoje stranice. Priključite se relevantnim news grupama i forumima, pratite diskusije i pravovremeno dodajte svoje komentare. Na kraju komentara upišite svoju web adresu. Budite pažljivi da to ne učinite suviše napadno, jer bi admin mogao ukloniti vaš tekst. Ipak, mnogi dozvoljavaju da u potpisu upišete svoj URL.

Sljedeća prilika su javni blogovi. Možete otvoriti svoj blog i pisati što god želite i usmjeravati čitatelje na svoje stranica, a možete samo slati komentare na tuđe članke. Naravno, sa svojim potpisom i URL-om.

Youtube je također izvrsna prilika za promociju stranice, gdje uz video možete postaviti ključne riječi koje su vam bitne te link na svoju stranicu. Od milijuna dnevnih posjeta sigurno će netko navratiti i do vas.

Na hrvatskom webu postoji velik broj direktorija u koje možete upisati podatke o svojim stranicama. Iskoristite sve mogućnosti i nikada nemojte prestati.

P.S. Jesam li spomenu "Fejs"? grin