flash animacije
![]() Izrađujemo sve vrste flash animacija, od najmanjih bannera pa sve do složenih multimediskih prezentacija i tutorijala na CD-ima. |
video clips
![]() ZA vas možemo snimiti video materijale po vašoj želji, dodati zvučni zapis, opremiti tekstovima i animacijama i isporučiti na CD-u, DVD-u ili VHS traci. |
jingle
![]() Jingleove snimamo u opremljenom studiju, a tekstove čitaju profesionalni spikeri. |
fotografije
![]() Izlazimo na teren i snimamo fotografije koje se mogu kasnije koristiti za dizajn web stranica, izradu prezentacija ili u pripremi za tisak knjiga, kataloga, letaka, plakata i drugih tiskanih materijala. |
›› Kako funkcionira Surround sound?
›› Digitalni Zvučni Formati
›› Zvuk je moćan
♦ možete sami održavati web stranice
♦ kad god poželite, možete na svoje web stranice dodati nove tekstove, obavijesti, novitete, akcije, zanimljive ankete...
♦ sve možete ukrasiti prikladnim fotografijama, multimedijskim sadržajem i flash animacijama.
♦ možete predstaviti svoje proizvode slikom, tekstom i zvukom.
♦ s nekoliko jednostavnih klikova, možete ukloniti sadržaj koji više nije aktualan i dati svojim web stranicama život, dinamiku i vjerodostojnost.

Ako su vaše web stranice dobro pozicionirane za određene pojmove, imat ćete posjetitelje i kupce.

U želji da pomognemo neprofitnim udrugama da dođu do kvalitetnih web stranica, pokrenuli smo akciju 2+1. Preporučite nam ili pomozite da ugovorimo izradu dviju plaćenih web stranica, a mi ćemo za uzvrat izraditi jednu besplatnu stranicu neprofitnoj udruzi ili organizaciji, po vašem izboru.

Kako možete iskoristiti Internet za unaprjeđenje svog lokalnog biznisa?
♦ Izgraditi povjerenje kod potencijalnih klijenata
♦ Povećati bazu svojih klijenata
♦ Ojačati lojalnost svojih kupaca
♦ Preskočiti konkurenciju
♦ Izgraditi imidž “najboljeg u poslu”
♦ Proširiti doseg svojih usluga
♦ Dodati nove izvore prihoda
Multimedijski sadržaji
Tweet |

Vašu prezentaciju može pogledati bilo gdje: u uredu, kod kuće, u avionu, odnosno, gdje god ima računalo pri ruci. Nitko ne može za vas osobno odvojiti toliko vremena koliko može posvetiti vašoj multimedijskoj prezentcaiji.
Mi vam možemo izraditi vrhunske prezentacije koje u sebi uključuju sve vste sadržaja, od teksta, zvuka, fotografija, video snimaka i flash animacija. Također izrađujemo i Power Point prezentacije koje su dragocjena pomoć u javnim nastupima i predavanjima.
Kontaktirajte nas i saznajte zašto ne možete naći povoljniju ponudu.
Tweet |
Kako funkcionira Surround sound?
Tweet |

Kako funkcionira surround? Upotrebom više audio kanala kvaliteta zvučne reprodukcije se produbljuje (u odnosu na dvokanalni stereo sistem). Ljudsko uho čuje trodimenzionalno, a surround sistem pokriva važne točke širenja zvuka kako bi približio zvučnu sliku realističnoj, zvučnoj slici prirode, gdje imamo nebrojene izvore zvuka (samo ako sjedimo za računalom u vlastitoj sobi, možemo otkriti koji sve zvukovi dopiru do nas i iz kojih smjerova).
Postoje različiti surround sistemi s obzirom na broj prenosioca zvuka te sistem procesiranja:
- tri kanala (3.0)
♦ lijevi prednji
♦ desni prednji
♦ stražnji
♦ procesor unutar sistema raspoređuje zvučne kanale.
- četiri kanala (4.0)
♦ lijevi prednji
♦ desni prednji
♦ stražnji lijevi
♦ stražnji desni
- pet kanala (5.1) 3+2
♦ lijevi prednji
♦ desni prednji
♦ prednji centralni
♦ stražnji lijevi
♦ stražnji desni
- šest kanala (5.1) 4+1+1
♦ lijevi prednji
♦ lijevi centralni
♦ desni centralni
♦ desni prednji
♦ centralni
♦ stražnji
- pet zasebnih audio kanala (5.1) 2+1+2+1 i jedan koji reproducira LFE (Low Frequency Effects) – niskozvučne frekvencije ili bas.
♦ lijevi prednji
♦ desni prednji
♦ centralni
♦ stražnji lijevi
♦ stražnji desni
♦ LFE (bas)
- šest analognih kanala (6.1) 2+1+2+1+1 i jedan koji reproducira LFE.
♦ lijevi prednji
♦ desni prednji
♦ centralni
♦ bočni lijevi
♦ bočni desni
♦ stražnji
♦ LFE (bas)
- pet digitalnih kanala (6.1-7.1 Dolby Digital EX sistem) 2+1+2+1+1, jedan analogni i LFE.
♦ lijevi prednji
♦ desni prednji
♦ centralni
♦ bočni lijevi
♦ bočni desni
♦ stražnji
♦ LFE (bas)
- šest digitalnih kanala (6.1 Dolby DTS-ES sistem) 2+1+2+1+1 i LFE.
♦ lijevi prednji
♦ desni prednji
♦ centralni
♦ bočni lijevi
♦ bočni desni
♦ stražnji
♦ LFE (bas)
- sedam analognih kanala (6.1 Cinerama) 4+1+2.
♦ lijevi prednji
♦ lijevi prednji centralni
♦ desni prednji centralni
♦ desni prednji
♦ centralni
♦ bočni ili stražnji lijevi
♦ bočni ili stražnji desni
- sedam digitalnih kanala (7.1 DTS-HD sistem) 4+1+2 i LFE.
♦ lijevi prednji
♦ desni prednji
♦ centralni
♦ lijevi bočni
♦ desni bočni
♦ lijevi stražnji
♦ desni stražnji
♦ LFE (bas)
- 14 digitalnih kanala (10.2) 5+5+2+2.

♦ 5 prednjih kanala (lijevi, lijevi centralni, centralni, desni centralni, desni)
♦ 5 surround kanala (lijevi difuzni, lijevi direktni, stražnji, desni dufuzni, desni direktni)
♦ 2 LFE (bas) kanala (lijevi i desni)
♦ 2 visoka kanala visoko postavljena (lijevi i desni)
- 24 digitalnih kanala (22.2) 10+9+3+2. Sistem koristi tri razine.
♦ srednja razina s 10 kanala
♦ gornja razina s 9 kanala
♦ donja razina s 3 kanala i 2 LFE (basa)
Tweet |
Digitalni Zvučni Formati
Zvučni format možemo podijeliti u tri glavne kategorije – nekompresirani format, kompresirani formati s malim gubicima i vrlo kompresirani formati. Uz to postoje i različiti 'codeci' (compressor/decompressor) – programi koji kompresiraju, odnosno dekompresiraju zvučne podatke.
Tweet |

Nekompresirani podatci su potpuni u svojoj informaciji, ali i veličini. Primjer je podatak s nastavkom *.wav koji u dužini od jedne stereo minute (dva kanala), pri 16-bitnoj rezoluciji i frekventnom opsegu 44100 Hz, iznosi oko 10 MB.
Primjer kompresiranog podatka s malim gubicima i visokom kvalitetom je WMA audio format.
Vrlo kompresiran zvučni podatak je npr. MP3 i Real Audio format. Ti se formati najčešće i koriste za razmjenu na internetu zbog svoje veličine, odnosno malenkosti.
MP3 (*.mp3) je tip kompresije iz MPEG serije s razinom 3 (layer 3). Layer 3 koristi određeno zvučno kodiranje i psihoakustičnu kompresiju koja uklanja iz podatka informacije koje nisu neophodne za normalno slušanje. Ljudsko uho može čuti u rasponu od 20-40 Hz u niskom frekventnom opsegu, pa do 20 000 Hz u visokom. Najčujniji spektar je oko 1000 Hz (tzv. Kila). Layer 3 vrši kompresiju signala tako da sačuva srednji, najčujniji spektar, a uklanja vrlo visoke frekvencije ili vrlo niske. Dodaje i određene filtere i smanjuje zvučni podatak i do 12 puta (s 1411 kbps na 112-128kbps) ne uništivši slušljivost pa čak i uz zadovoljavajuću kvalitetu koja se može usporediti s nekadašnjim kasetama.
WMA – Windows Media Audio (*.wma) je Microsoftov format za kompresiju digitalnog zvučnog podatka s višom kvalitetom od MP3.
WAV (*.wav) je nekompresirani zvučni podatak koji se koristi za spremanje u zvučne baze. U tom formatu se najčešće vrše snimanja za kasniju reprodukciju, naravno ako je snimljen u zadovoljavajućoj kvaliteti i rezoluciji.
Real Audio (*.ra, *.ram, *.rm) je format koji se često koristi na internetu kao streaming audio tj. zvučni signal koji se može istovremeno učitavati i s malo zakašnjenja (buffering delay) slušati u realnom vremenu. Za njegovo korištenje trebali biste imati RealPlayer (za Windowse ili Mac).
MIDI – Musical Instrument Digital Interface (*.mid) je standard prihvaćen u glazbenoj industriji za kontrolu zvučnih podataka putem električnih instrumenata kao što su primjerice synthesizeri i zvučne kartice u kompjuterima. Ti podatci su u obliku nota, a zvuče onako kakvu opremu za reprodukciju imate.
Svi se zvučni podatci mogu konvertirati, odnosno prebaciti u neki drugi format pomoću određenih programa.
Tweet |
Zvuk je moćan
Svaka ozbiljna tvrtka koja ima (ili još nema) promidžbeni plan, trebala bi uvrstiti i zvuk u svojoj promociji jer je moćan kao i slika (fotografija).
Tweet |

Poslovni polet i zamah lako se može opisati brzom i dinamičnom glazbom u podlozi (npr. house, dance, trip-hop ili jungle).
Nešto što traje i traje uz visoku kvalitetu lako je zamislivo uz jazz (i u kombinaciji s modernijim izrazima kao acid) ili klasičnu glazbu.
Želite li ciljano, kampanjsko oglašavanje usluga ili proizvoda, vrlo je vjerojatno da ćete posegnuti za domaćom (ili stranom) aktualnom pop glazbom ili čak i lokalnim hitom.
Pazite! Za to se plaća autorska naknada ili ZAMP. Nestručno koncipirana zvučna reklama vas na kraju može koštati mnogo više od očekivanog.
Mi vam možemo ponuditi izradu svih vrsta zvučnih reklama ili jinglova bez bojazni da ćete imati problema s institucijama kao što su ZAMP, HUZIP ili HDS. Iz prostog razloga što radimo vlastitu neobjavljenu originalnu glazbu.
Drugim riječima, komponiramo samo za vašu tvrtku. Sve to još začinimo vašim podatcima na neobičan način i dobili ste reklamu koja nije monotona kao u “dobra stara vremena savršene dikcije spikera ili voditelja radio programa”.
Uz izradu jinglova bavimo se i prebacivanjem i obradom zvučnih zapisa u digitalni format.
Trebate li snimanje ili produkciju kompletnog albuma i tu vam možemo pomoći budući da se bavimo glazbom preko 25 godina, a obradom zvuka u digitalnoj formi preko 10 godina.
Razmislite što činite sa zvukom vlastite tvrtke - bacate li “cvijeće” ili “napalm”. U svakom slučaju, dajte ljudima decibela!
Tweet |