classic
Najosnovnije web stranice za prezentaciju tvrtke, proizvoda, usluga, ideja ... ![]() ♦ o nama ♦ proizvodi ♦ usluge ♦ kontakt Stranice su optimizirane za tražilice (SEO) i lako proširive u viši paket. Dizajn prema gotovom predlošku. Cijena: |
advanced
Sadrži sve što i classic paket plus: ![]() ♦ do 5 dodatnih rubrika ♦ tražilica ♦ sitemap za google ♦ ankete ♦ blic vijesti ♦ linkovi Svaka rubrika može imati neograničen broj tekstova sa slikama. Dizajn prema gotovom predlošku. Cijena: |
premium
Sadrži sve što ima advanced paket plus: ![]() ♦ foto galerija ♦ mailing liste ♦ evidencija članstva ♦ veza između rubrike i galerije ♦ veza između rubrike i foruma Dizajn prema gotovom predlošku. Cijena: |
e-commerce
Sadrži sve elemente prethodnih paketa plus: ![]() ♦ web košarica ♦ e-mail kupcu ♦ e-mail prodavatelju ♦ grupe artikala ♦ sniženje cijena ♦ izdvojeni artikli ♦ najprodavaniji artikli Svaki članak može postati prodajni artikl. Svaki artikl automatski ima svoju web stranicu koja se indeksira na tražilicama. Cijena: |
♦ možete sami održavati web stranice
♦ kad god poželite, možete na svoje web stranice dodati nove tekstove, obavijesti, novitete, akcije, zanimljive ankete...
♦ sve možete ukrasiti prikladnim fotografijama, multimedijskim sadržajem i flash animacijama.
♦ možete predstaviti svoje proizvode slikom, tekstom i zvukom.
♦ s nekoliko jednostavnih klikova, možete ukloniti sadržaj koji više nije aktualan i dati svojim web stranicama život, dinamiku i vjerodostojnost.

Ako su vaše web stranice dobro pozicionirane za određene pojmove, imat ćete posjetitelje i kupce.

U želji da pomognemo neprofitnim udrugama da dođu do kvalitetnih web stranica, pokrenuli smo akciju 2+1. Preporučite nam ili pomozite da ugovorimo izradu dviju plaćenih web stranica, a mi ćemo za uzvrat izraditi jednu besplatnu stranicu neprofitnoj udruzi ili organizaciji, po vašem izboru.

Kako možete iskoristiti Internet za unaprjeđenje svog lokalnog biznisa?
♦ Izgraditi povjerenje kod potencijalnih klijenata
♦ Povećati bazu svojih klijenata
♦ Ojačati lojalnost svojih kupaca
♦ Preskočiti konkurenciju
♦ Izgraditi imidž “najboljeg u poslu”
♦ Proširiti doseg svojih usluga
♦ Dodati nove izvore prihoda
Dizajn web stranica
Tweet |

Što to točno znači? Prije svega, da s ovakvim stranicama nećete biti anonimni na internetu, nego ćete imati dobru posjećenost. Vaše će stranice biti dobro pozicionirane na tražilicama za, vama bitne, ključne riječi. Veći broj posjeta, znači i veći broj kupaca vaših proizvoda ili usluga.
Kako to postižemo? Tako što dizajniramo web stranice s jednostavnom i preglednom navigacijom, bez javascripta i bez flasha. Strogo se pridržavamo svih pravila za optimizaciju.
Druga važna odlika našeg dizajna web stranica, je mogućnost jednostavnog održavanja stranica od strane vlasnika. Drugim riječima, možete sami dodavati nove članke, brisati i mijenjati postojeće, postavljati fotografije, održavati fotogaleriju, moderirati forume, dodavati i brisati članove, kreirati mailing liste i još puno, puno toga.
Ovdje možemo dodati i mogućnost jednostavnog redizajna web stranica, jer je dizajn potpuno odvojen od sadržaja i potpuno je definiran CSS-om. Dakle, bez ikakvih dodatnih troškova, možete redovito osvježavati izgled svojih internet stranica.
Tweet |
Najčešće greške pri optimizaciji stranica
Tweet |


1. Splash stranica
Puno puta je viđeno da ljudi stavljaju veliki banner na naslovnu stranicu i link "Klikni ovdje za ulaz“. Još gore je kada je taj link unutar flasha, što je tražilici nemoguće slijediti.
To je u redu ako vam nije previše stalo do tražilica, u suprotnom činite VEEELIKU Grešku. Naslovna stranica je vjerojatno najviše pozicionirana u odnosu na ostale stranice vašeg weba i mora biti stalno dostupna tražilicama. Unutarnje stranice se neće pojaviti na tražilici bez propisne strukture povezivanja koju slijedi tražilica.
Vaša naslovnica mora sadržavati ključne riječi i linkove na važne stranice vašega weba.
2. Flash izbornik koji nije dostupan tražilicama
Mnogi dizajneri griješe koristeći flash izbornik zbog raznih vizualnih efekata. Mogu izgledati cool, ali jednostavno nisu vidljivi tražilicama i one ne mogu slijediti linkove na vaše važne stranice.
3. Grafički i flash sadržaj
Tražilice koriste programe koji pretražuju web (tzv. spiders) koji su koncipirani tako da čitaju tekst. Ne mogu vidjeti ništa što se nalazi unutar grafike ili animacije. Mnogi dizajneri čine takvu grešku da važan sadržaj (kao što je ciljana ključna riječ) stavljaju unutar flasha i/ili grafike.
4. Pogrešno korištenje Ajaxa
Mnogi graditelji weba žele impresionirati posjetitelja implementirajući mnoge mogućnosti Ajaxa (djelomično zbog brže navigacije), ali da li vam je poznato da je to velika SEO Greška? Sadržaj Ajaxa se učitava dinamički pa, stoga, nije vidljiv pretraživačima i tražilicama.
Još jedna mana Ajaxa – ne učitavanjem stvarne URL adrese vaše određene stranice, posjetitelj neće moći tu stranicu poslati nekom drugom i tako vas reklamirati.
5. Promijene postavka dizajna
Iz nekih razloga, neki dizajneri vole često mijenjati dizajn stranice i novu temu postavljaju u nove poddirektorije (primjerice domena.com/tema2, tema3, tema4). Stalne promijene glavnog direktorija predviđenog za teme dizajna mogu prouzročiti gubitak povratnih linkova i time poziciju stranice.
6. "Klikni ovdje“ poveznica
Vjerojatno ste primijetili da mnogi koriste "klikni ovdje“ ili "saznaj više“ kao poveznicu. To je odlično ako NE želite biti viiiiisoko pozicionirani. Međutim, ako želite reći tražilici da je vaša stranica važna, tada koristite naziv/ključnu riječ u svom tekstu za povezivanje (anchor text). Puno je bolje napisati "saznaj više o {ključna riječ teme}“.
NAPOMENA: Ne koristite svuda i uvijek isti tekst za povezivanje na vašoj web stranici. Ponekad to može tražili izgledati kao spam.
7. Česte greške u naslovima
Isti ili sličan naslov Svaka stranica vašega weba mora imati jedinstveni naslov i putanju do nje (title tag) s ciljanom ključnom riječi u njemu. Mnogi čine grešku stavljajući isti ili sličan naslov kroz cijelu stranicu. To znači da želite reći tražilici da se na svakoj vašoj stranici nalazi ista tema i da su sve stranice jednako važne (a ne bi trebale biti).
Primjer lošeg naslova je zadana tema WordPressa koja nije iskoristiva – Naslov stranice > arhiva bloga > postovi. Zašto to nije dobro za tražilice? Svaki post će imati isti naslov na početku – "Naslov stranice > arhiva bloga>“. Ako želite imati naslov stranice u title tagu stavite je na kraj – post > blog > naslov stranice.
Prelazak ograničenja od 65 znakova Mnogi blogeri pišu dugačke naslove postova. U čemu je problem? U rezultatima pretrage vaši će naslovi biti korišteni kao linkovi. Imate na raspolaganju 65 znakova (uključujući razmake) za svoju poruku. Višak jednostavno biva odrezan.
Naslov prepunjen ključnim riječima Druga česta greška je što ljudi opterećuju title tag s ključnim riječima. Reći istu stvar tri puta ne čini vas važnijim tražilici. To može izgledati kao spam, ali pametno je ponavljati isti pojam koristeći različite riječi, primjerice "Foto savjeti & Fotografske tehnike za odlične fotke“. Foto, fotografske i fotke su iste riječi koje se ponavljaju tri puta jer će korisnici weba upotrebljavati sve tri pri pretraživanju.
8. Prazan Alt Attribute grafike
Uvijek trebate opisati sliku u alt postavci. Ona govori tražilici, koja je slijepa za grafiku, što je na njoj i koliko je važna.
Savjet: Propisni opis slika pomaže boljem pozicioniranju vaših slika na stranicama koje listaju pretragu slika.
9. Neprijateljski URL-ovi
Mnoge blog i CMS platforme imaju prijateljski URL, ali ga mnogi i ne koriste. On je dobar i za vaše korisnike i za tražilice. Također je važno da se u URL-u pojavljuju ključne riječi.
Primjer prijateljskog URL-a je domena.com/stranica/naslov.
Primjer neprijateljskog (ili dinamičkog) URL-a bio bi domena.com/?p=12356.
To bi bili važni savjeti kojih biste se trebali pridržavati pri optimizaciji stranica za tražilice i uspješnu i što bolju dostupnost vaših stranica.
Tweet |