Javiti se nama
Javiti nam se možete putem e-maila
ili na mobitel 098 377 301
Riječi koje se nalaza ispod vašeg loga - jesu li vaš slogan, medijski natpis ili brand? I što mislite o vašem logu - je li to logo, znak, brand ili bug? Pravi izbor može potaknuti željenu akciju, dok pogrešna riječ može ostaviti vašu klijentelu neodlučnu. Možda se najveća zabuna nazire unutar dva pojma - branding i marketing.
Branding
"Vaš brand nije ono što prodajete ili činite. To je ono u što vjerujete."
Svi smo mi stvaratelji branda. Bez obzira na opis vašeg radnog mjesta, ako ste u kontaktu s klijentima ili sudjelujte u bilo kojem dijelu promicanja, razvoja ili isporuke proizvoda i usluga vaše organizacije, vi stvarate brand.
Vaš brand je puno više od bilo kojeg određenog dijela vaše tvrtke. To je više nego bilo koja pojedinačna isporuka ili usluga. To je sveobuhvatna strategija koja gradi vašu tvrtku. To je složen skup vjerovanja koji vas definira, tko ste zapravo u vašoj zajednici.
Nakon što su ta uvjerenja artikulirana i shvaćena unutar tvrtke, vrijeme je da se vaš brand prenese masama. To se postiže drugim pojmom...
Marketing
"Ukupne aktivnosti u koje je uključen prijenos robe ili usluge od proizvođača, davatelja usluga ili prodavatelja do kupca ili potrošača, uključujući oglašavanje, prijevoz, skladištenje i prodaju."
Većina nas zapravo radi u odjelu marketinga. To je zato što čin marketinga uključuje sve aktivnosti stavljanja naših proizvoda i usluga na tržište.
Marketing je dodatno raspršen novim paketom digitalnih marketinških alata koji su na raspolaganju, a sve ove marketinške aktivnosti mogli bismo nazvati pojmom "taktika izgradnje branda".
Brand strategija i marketing taktika
Dok strategija obuhvaća naše dugoročne napore izgradnje branda, mi koristimo praksu marketinga za prenošenje naših uvjerenja masama. Znači li to da nikad ne bismo trebali nešto nazvati marketinškom strategijom? Naravno da ne. Naša brand strategija je dugoročnija od naših godišnjih marketinških programa i njihovih pratećih taktika.
Naše brandiranje određuje tko smo, a naš marketing definira ono što radimo i za koga. Prvo smo izgradili naš brand, a potom ćemo izvršiti marketing koji će našim robnim markama dati život.
Strategija je svakako važnija od pojedinačnih taktika, jer često možemo vidjeti da tvrtkama bez strategije marketing ne funkcionira. Strategija odražava "što" ćete činiti kako biste postigli poslovni cilj, a taktika "kako" ćete strategiji udahnuti život.
Riječi koje se nalaza ispod vašeg loga - jesu li vaš slogan, medijski natpis ili brand? I što mislite o vašem logu - je li to logo, znak, brand ili bug? Pravi izbor može potaknuti željenu akciju, dok pogrešna riječ može ostaviti vašu klijentelu neodlučnu. Možda se najveća zabuna nazire unutar dva pojma - branding i marketing.
Javiti nam se možete putem e-maila
ili na mobitel 098 377 301
Ideje koje imate uvelike će pomoći
u realizaiji plana
Na nama je osmišljanje plana realizacije stranice koja zarađuje
Kontaktirajte nas ODMAH ili nazovite 098 377 301.
Ne čekajte sutra. Ne čekajte da to drugi učine prije Vas.
Ne dozvolite da i dalje drugi dobivaju poslove na kojima Vi možete zaraditi.
AI Website Generator
DIJELITE OVU STRANICU!