Javiti se nama
Javiti nam se možete putem e-maila
ili na mobitel 098 377 301
Kakvu sliku ostavljate na potencijalne klijente koji provjeravaju vaše poruke na društvenim stranicama
kao što su Twitter i Facebook?
Primjer Marije Š.
„Ovo pišem u nadi da će pomoći drugima da ne naprave grešku koju sam ja napravila. Dakle, dobila sam priliku sklopiti posao za koji mogu reći da bi bio drugi po veličini i važnosti u mojoj karijeri. Razgovarala sam s klijentom i on je pristao ući u posao. Dogovarali smo cijenu i to mu je bilo u redu. Odlično. Nazvala sam ga poslije praznika da konkretiziramo stvar, kad mi je rekao da se predomislio. Za vrijeme praznika pogledao je moje poruke na Twitteru i sada smatra da ja nisam primjerena za ovaj posao. Naglasio je da mu je zasmetalo što sam ponekad napisala nešto slično kao „super, sada je vrijeme za vino“ kada bih završavala s poslom i odjavljivala se sa stranice.
Rekao mi je da ne želi raditi s nekim tko je sretan i slavi što završava s poslom ili s nekim tko ima problema s pićem. Pokušala sam mu objasniti da ja uopće ne pijem puno te da i mnogi koriste slične fraze, ali mi nije povjerovao. Osjećala sam se tako glupo i poniženo jer nisam razmišljala o tome da bi netko od mojih klijenata lako mogao pročitati poruke koje sam slala i tako steći pogrešnu sliku o mojim navikama pijenja ili nečeg drugog.“
Naš digitalni otisak
Nismo Vam predstavljali ovaj primjer da vidite da li je pametno reći ljudima da se opuštate uz čašicu poslije posla ili radite nešto drugo. Naravno da svatko ima potpunu slobodu napisati što želi i snositi zbog toga odgovornost ili steći dobrobit. Ovaj je primjer interesantan jer ukazuje na nešto što je važno znati: Sve više i više ljudi čita naše poruke na društvenim stranicama kako bi nas provjerili, tko smo, kakve su nam navike itd., te nas tako provjeravaju prije nego što postanu naši klijenti ili kupci ili prije no što nas nekome preporuče.
Postoji primjer ismijavanja klijenata putem poruka na profilu. Nisu nikada imenovani, ali nazivani su budalama koje postavljaju glupa pitanja i to je bilo dovoljno da budu predmet ismijavanja. Naravno da su te poruke došle i do klijenata.
Jesu li takve poruke dozvoljene? Naravno da jesu.
Hoću li kao klijent preporučiti nekom drugom takvu tvrtku znajući da bi mogli doživjeti neugodnosti? Nema šanse!
Jeste li ikada istraživali nečije aktivnosti na društvenim medijima prije nego što ste ga zaposlili ili preporučili? Mislite li da je dobro za poduzetnike da razmišljaju o utjecaju onoga što otvoreno dijele na društvenim mrežama? Možda mislite da je bolje samo napisati što god želite pa što bude?
Riječi koje se nalaza ispod vašeg loga - jesu li vaš slogan, medijski natpis ili brand? I što mislite o vašem logu - je li to logo, znak, brand ili bug? Pravi izbor može potaknuti željenu akciju, dok pogrešna riječ može ostaviti vašu klijentelu neodlučnu. Možda se najveća zabuna nazire unutar dva pojma - branding i marketing.
Javiti nam se možete putem e-maila
ili na mobitel 098 377 301
Ideje koje imate uvelike će pomoći
u realizaiji plana
Na nama je osmišljanje plana realizacije stranice koja zarađuje
Kontaktirajte nas ODMAH ili nazovite 098 377 301.
Ne čekajte sutra. Ne čekajte da to drugi učine prije Vas.
Ne dozvolite da i dalje drugi dobivaju poslove na kojima Vi možete zaraditi.
AI Website Builder
DIJELITE OVU STRANICU!