Javiti se nama
Javiti nam se možete putem e-maila
ili na mobitel 098 377 301
Nakon same izrade web stranica,
počinje veliki posao
oko njihove promocije,
odnosno, objavljivanja svijetu
o postojanju vaših web stranica.
Web tražilice u tome imaju
jako važnu ulogu.
Što je Optimizacija za tražilice (SEO)?
Jednostavno rečeno, SEO je proces optimizacije vaše mrežne stranice poboljšanjem internih (stvari iza scene) i vanjskih postavki (web sadržaj, stranice, slike, itd.) kako bi se povećao promet na vašim stranicama iz tražilica poput Googlea.
Zašto moja web stranica treba SEO?
Velike komercijalne tražilice - Google, Bing, AOL i Yahoo ostvaruju puno web prometa. Ako se vaša web lokacija ne može lako pronaći pomoću tražilica ili vaš sadržaj tražilice ne mogu staviti u svoje baze podataka, nećete se pojaviti u rezultatima pretrage za određene ključne riječi s kojima želite biti povezani. Kao rezultat toga, manje će ljudi posjetiti vašu stranicu, iako žele imati ono što nudite.
Kako SEO funkcionira?
Upiti za pretraživanje, odnosno riječi koje korisnici upisuju u okvir za pretraživanje, koje sadrže pojmove i izraze, a najbolje odgovaraju onome što prezentirate na stranici, nose ogromne vrijednosti. Ove "ključne riječi" diktiraju koje web stranice tražilice smatraju dostojnima pojavljivanja u rezultatima. Tražilice imaju četiri glavne funkcije - pretraživati, graditi indeks ili listu, određivati relevantnost i rangirati te pokazati rezultat. Tražilice vrše pretraživanje i indeksiranje zilijuna dokumenata, stranica, slika, novosti, videa i medija na Internetu te kroz popise relevantnih web lokacija/stranica daju odgovore na upite pretraživanja korisnika.
Što treba učiniti za SEO?
Sada dolazi ono što se zove APS za SEO.
A - arhitektura
Arhitektura vaše stranice je ključna za SEO uspjeh. Ne mislim pri tom na puno zabavnih widgeta i izbornika na vašim stranicama s šarenim dizajnom i cool izgledom. Vaša stranica treba imati pravi okvir - solidan dizajn i dobro primijenjenu arhitekturu (kao kuća) podržanu sadržajem i vezama unutar stranice.
Razmišljajte o stranici kao o kući u kojoj su sobe, stepenice i drugi unutrašnji dijelovi kuće, koji zahtijevaju čvrst temelj - podove, zidove, ožičenje, mehaniku, itd. Jednako je važna vanjska arhitektura kuće - krov, vrata, prozori, prilaz itd. Arhitektura je bitna i unutar i izvana.
P - povratni linkovi
Što više pojedinačnih stranica s drugih mjesta upućuje na vašu mrežnu stranicu, imat ćete više "povratnih linkova" i tražilice će ju bolje pozicionirati. Tako se preporučuje i podržava vaša web stranica.
Jedan od najboljih načina da dobijete povratne linkove je prijava vaših članaka u web kataloge. Kao rezultat toga, tražilice će "slušati" njihove preporuke na temelju članaka dostavljenih na njihovim stranicama i dati poveznicu natrag na vašu stranicu i sadržaj. (Savjet - uvijek na kraju članka pozovite korisnika da posjeti vašu stranicu.)
S - sadržaj
Svaka stranica neće stvarno biti optimizirana ako ne pruža dobar sadržaj. Sadržaj mora biti "bogat" ključnim riječima za pojmove pretraživanja koje želite da se pojave i mora biti iznimno relevantan i vrijedan za posjetitelje.
Na primjer, ako je vaša web stranica o "skijanju", koje se spominje u URL-u, imenu naslovnice i imenima stranica, a vi pišete o "podvodnoj košarci" i ništa o skijanju, ljudi će doći na vašu stranicu i odmah otići. To govori tražilicama da vaša web stranica ne daje koristan sadržaj ili podatke relevantne za ono što prikazuje. Morate osigurati sadržajnost i visoko vrijedne informacije koristeći primjeren i autentičan sadržaj.
Slijedite APS za SEO. Tako ćete poboljšati poziciju vaše stranice u tražilicama i kao rezultat poboljšat ćete svoj internet marketing, povećat ćete svoju listu i dobiti više klijenata.
Riječi koje se nalaza ispod vašeg loga - jesu li vaš slogan, medijski natpis ili brand? I što mislite o vašem logu - je li to logo, znak, brand ili bug? Pravi izbor može potaknuti željenu akciju, dok pogrešna riječ može ostaviti vašu klijentelu neodlučnu. Možda se najveća zabuna nazire unutar dva pojma - branding i marketing.
Javiti nam se možete putem e-maila
ili na mobitel 098 377 301
Ideje koje imate uvelike će pomoći
u realizaiji plana
Na nama je osmišljanje plana realizacije stranice koja zarađuje
Kontaktirajte nas ODMAH ili nazovite 098 377 301.
Ne čekajte sutra. Ne čekajte da to drugi učine prije Vas.
Ne dozvolite da i dalje drugi dobivaju poslove na kojima Vi možete zaraditi.
Mobirise web creator - Read more
DIJELITE OVU STRANICU!