Javiti se nama
Javiti nam se možete putem e-maila
ili na mobitel 098 377 301
Deset bitnih stvari za uspjeh
u plaćenom oglašavanju (PPC)
Istina je posve drugačija – PPC je odlična stvar za vaš biznis!
Pay Per Click (oglašavanje plaćanjem klikova) odlično funkcionira i može biti jedno od najboljih, najbržih i najefektivnijih načina za promociju/prodaju putem vaše mrežne stranice. Naravno da postoje i druge, konvencionalne metode oglašavanja, ali niti jedna Vam neće donijeti tako brze i tako dobre rezultate kao PPC.
To je vrlo jasan i logičan preduvjet, ali ljudi često koriste PPC, a da pri tom nisu analizirali tržište. Možda znate nešto o svom offline tržištu, možda znate sve o njemu, ali to ne znači da znate i najosnovnije o Internet tržištu, gdje vladaju drugačija pravila. Dakle, obavezno proanalizirajte tržište, sami ili platite nekome jer će vam se to višestruko isplatiti.
Mnogi to ne čine ili čine površno. Napravite tri profila u koja ćete klasificirati Vaše potencijalne kupce i pratite njihovo ponašanje. Još jedna metoda koja je početnicima komplicirana i gdje se preporučuje pomoć profesionalaca.
* zove Vas kako biste dogovarali posao
* šalje e-poruku s informacijama o sebi
* nudite mu tipku "Kupi sada“ na stranici na kojoj je opis proizvoda
* nudite mu članstvo
* nudite mu upis u mailing listu kako bi primao Vaše poruke (newsletter)
* nudite mu mogućnost skidanja određenih materijala
Što ste jasniji u tom pogledu to bolje jer posjetitelji vole jasne i definirane upute, gotovo "naredbe“ što trebaju činiti. Ako im ne date određene dobrobiti, dobre mogućnosti koje će ih zadržati na stranici, vrlo brzo će otići s nje, a povratak je na takvu stranicu nemoguć jer je posjetitelj memorirao da na njoj nema ništa za njega ili je nešto nejasno…
Ovo i nije tako uobičajeno. Samo vrhunske (čitaj dobro plaćene) osobe koje se bave Internet marketingom znaju da ključne riječi imaju različita značenja. Primjerice, ako netko upiše u Google "tenisice“, vrlo je vjerojatno da želi napraviti širu pretragu o više vrsta tenisica ili saznati nešto općenito o tenisicama. Ako utipka "usporedbe tenisica“, tada je već vrlo vjerojatno da ih želi kupiti i stoga uspoređuje cijenu, kvalitetu, izgled… i kada nađe što traži, siguran je kupac.
To znači da je bolje naći najprikladnije ključne riječi ili fraze za Vaš posao i krenuti s malom grupom. To će Vam biti određeni test i manji izdatak. Kasnije, kada vidite što funkcionira, a što ne, možete dodati druge ključne riječi.
Nevjerojatno je kako malo ljudi koristi tu mogućnost AdWordsa na Googlu. Tim testiranjem možete dobiti više različitih varijanti prikazivanja sadržaja Vaše stranice, a s ciljem postizanja što veće konverzije, dakle, što veći broj kupaca od ukupnog broja posjetitelja Vaše stranice. Možete testirati različite naslove, možete provjeriti funkcioniraju li narudžbe bolje na naslovnici ili na zasebnoj stranici itd.
Takve su stranice vrlo moćan alat kada se pravilno koriste. Omogućuju Vam potpunu kontrolu kupaca. Mogu biti referentne i transakcijske. Referentne pružaju informacije posjetitelju i vode do stranica na kojima ćete im dati "konačnu ponudu“. Transakcijske omogućuju posjetitelju da odmah napravi kupnju ili omogućuju popunjavanje određenih obrazaca potrebnih za daljnju kupnju.
Koristite sve ponuđene metode koje imate na raspolaganju za analiziranje (Google Analytics) ili potražite pomoć stručnjaka.
Koristite hostove koji Vam nude kontrolnu ploču s dostupnom statistikom i pratite posjećenost, ključne riječi i sve drugo važno za Vašu online kampanju. U početku provjeravajte svakodnevno, a kada se pojave rezultati, tada barem jednom tjedno.
Učite iz vlastitog uspjeha i grešaka, ali i Vaše konkurencije.
Nadamo se da će Vam ovih deset općih pravila pri oglašavanju plaćanjem klikova koristiti. Postoji još puno toga važnog, kao što su dnevno raspoloživa sredstva, istraživanje konkurencije itd., ali ovih osnovnih deset pravila pomoći će Vam da Vaš online posao krene.
Još nešto – krenete li sami ili angažirate nekoga za PPC kampanju, ovih deset pravila uvijek vrijede te ih koristite za uspješno online poslovanje.
Riječi koje se nalaza ispod vašeg loga - jesu li vaš slogan, medijski natpis ili brand? I što mislite o vašem logu - je li to logo, znak, brand ili bug? Pravi izbor može potaknuti željenu akciju, dok pogrešna riječ može ostaviti vašu klijentelu neodlučnu. Možda se najveća zabuna nazire unutar dva pojma - branding i marketing.
Javiti nam se možete putem e-maila
ili na mobitel 098 377 301
Ideje koje imate uvelike će pomoći
u realizaiji plana
Na nama je osmišljanje plana realizacije stranice koja zarađuje
Kontaktirajte nas ODMAH ili nazovite 098 377 301.
Ne čekajte sutra. Ne čekajte da to drugi učine prije Vas.
Ne dozvolite da i dalje drugi dobivaju poslove na kojima Vi možete zaraditi.
AI Website Generator
DIJELITE OVU STRANICU!